Snuffelochtend

Proef de sfeer

De Theo Thijssenschool is een openbare basisschool. Het is een samenleving in het klein. We gaan uit van respect voor ieders mening en gebruiken de diversiteit om van elkaar te leren. Ieder kind is uniek en heeft een eigen aanleg en leertempo. Hier sluiten we bij aan door onderwijs te bieden dat past bij ieder kind.

Om een kijkje te nemen in de kleutergroepen worden er in een schooljaar een aantal snuffelochtenden georganiseerd.

De data voor de snuffelochtenden 2023-2024:
  • donderdag 25 januari
  • donderdag 16 mei
Een Snuffelochtend begint om 9.00 uur en duurt tot 10.30 uur.
Om 9.00 uur starten de kleuters met een kringactiviteit daarna gaan ze spelen en  werken. Uw kind kan meedoen in de klas. U zelf kunt kijken in de klas en er is tijd voor een gesprek met de directie. Leerlingen die al bij ons zijn aangemeld zijn ook van harte welkom om deze ochtend mee te komen spelen en werken.

Mocht u vragen hebben of zich aan willen melden voor een Snuffelochtend, een open dag of een informatieavond dan kunt u contact opnemen met de school, 0182-614421 of a.vanzoelen@stichtingklasse.nl