Proclaimer

OBS Theo Thijssen is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website. We proberen de informatie actueel en juist te houden. Ziet u iets staan dat niet (meer) klopt? Geef dit dan aan ons door via info.theothijssenschool@stichtingklasse.nl.

Mag u onze informatie gebruiken?

Alles wat op deze website staat, is van OBS Theo Thijssen. U mag deze informatie ook gebruiken. Geef dan wel aan dat u informatie van ons gebruikt.

Let op: Het beeldmateriaal op onze website mag u niet zomaar gebruiken. Dit zijn de logo's , foto's en filmpjes. Hiervoor moet u ons eerst vragen of dit mag.

Links naar andere websites

Op onze website verwijzen wij naar andere organisaties. De verantwoordelijkheid voor de inhoud, de betrouwbaarheid van deze websites en de werking van de links ligt bij de makers daarvan. Deze websites vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de visie van OBS Theo Thijssen.